Fotboll?...Skulle inte tro det va.

Ännu en fredag har kommit. Ikväll blire chill och nyttigheter för att ladda upp till imorgon då det är DM som gäller!
Skolan va okej, matte provet gick typ bra och jag skulle kunna tro att det blev ett vg. På eftermiddagen vare idrott och fotboll....Det vill säga min mardrömm. Jag har idag konstaterat att jag måste vara den enda i klassen som suger på fotboll. Så om våran klass av en händelse skulle bli en så kallade "fotbolls klass" så skulle jag bli utstött och mobbad (villket jag redan är... eller iaf mobbad :P ) och bli tvungen att byta klass. Fast det är ju kul iaf, bara man undviker fotbollar i ansiktet x) det va allt för tillfället. ha en bra fredag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback