konfa träff, bio och tankar

Dagen va helt okej. konfirmations träffen va kul, alla va lika pinsamt nervösa men det lär nog bli kul i sommar =)
"Men Som Hatar Kvinnor" va hur läskig som hellst! Jag satt på hel spänn genom hela filmen.

Allt låter bra men det är det inte. Har tänkt mycke på Tobbe...på fredag är det begravning och jag känner att det kommer att vara jobbigt som fasen. Men det är värt att åka dit, som ett sista hej då typ.

Det är fortfarande svårt att fatta. På skolan är det som om hela händelsen är som bort blåst. Alla skrattar och visar inga tecken på tårar. Jag klagar inte men det känns som om det bara är jag som tänker på det...det är nog inte sant men det känns så iaf.
Ludde krockade idag med skotern. Han körde på en sten tydligen. Han fick bara ont i nacken, men det kunde endå ha gått illa.
Dead by April - Losing You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback