Som om jag vore tre år...

Det va bad som gällde på idrotten och ja...vi skulle livrädda. Vi simaade över hela basängen, dök ner efter dockan och simmade tillbaka med dockan, jag höll på att dränka mej själv på tilllbaka vägen så läraren va tvungen att stoppa mej.
Så om ni har bestämmt er för att drunkna i sommar så lita inte på att jag kommer och rädda er.

Har fixat pass idag. Vi for heeela vägen till Umeå (5 mil) bara för ett kort och namnundertäckning som tog typ 15 min. Bilden blev förvånansvärt bra men undeteckningen blev heeeelt mongo. Det såg ut som om jag vore tre år och skrev. Aja tur att det finns sånt där "namn förtydligande" annars hade jag nog fått bakläxa. =S

Skratta inte nu! =)


Zzzzz.


Kommentarer
Postat av: Pontus B

haha du var söt när du var lite :P, och det där med signaturen det är bara att leva med ;) du vill då inte se min kråka på mitt legg

2009-04-01 @ 15:10:31
URL: http://poonntuz.blogg.se/
Postat av: Mamii

Världens sötaste tjej. Somnade tidigt på Nyårsafton.

2009-04-02 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback