Väntar på bättre tider

Film natten va okej. Blev bara mjölad två gånger (Är det bra?!). För övrigt så längtar jag grymmt mycke efter tjejerna. Killarna håller på att gå mej på nerverna. Vaknade elva imorse, jag kunnat sovit mycket mycket långre men jag tvingade mej endå upp av någon välldigt dm anledning. Har suttit och tittat på film heela dagen. Pontus och Malle drog till backen. Tänkte dra dit men insåg att jag skulle ligga i snödrivorna mest hela tiden, så det slöt jag bort. Snackade med Thea en väääälldigt lånng stund idag.  Vi hade grymmt mycke att snacka om och jag et i sjutton inte hur jag ska klara mej enda fram till på lördag.Den stora frågan vi mest snackade om va hur tusan killar tänker, har dom ens någon hjärna?! vi kom aldrig  på svaret....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback