Maj maj måne jag kan lura dig till skåne!

Jag har varit lite inaktiv med bloggandet några dagar nu. Men jag lever, jag lovar!

Åkte till stugan i torsdags (glömde berätta det)
På kvällen drog vi ihop ett gäng kompisar och det blev stor grillning hos mig. Vi hade jätte kul och på slutet av kvällen låg vi sex stycken i min lilla lilla timmerstuga. Fredagen va också grymmt rolig, jag och Lottan cyklade till Järnäs. Där träffade vi Pontus, Johan, Andre, Elin, Thea, Ludde och Malle. Det blev lite studsmatta och sen film vid tolv cyklade jag och Lottan hem igen genom kalla mörka skogen med våldtäkts män och mördare efter oss.
Igår blev det förståss också grillning, fast i theas stuga, vi satt  på stranden och grillade till ca halv tolv det va hur kul som hellst fast kallt som sjutton! JAg och Lottan fick skjuts av Andre och Pontus på Mopparna hem (Taack!)
Ikväll blir det nog som en vanlig söndag, ta deet lungt och dilla ;)

Älskar Dejj!!!!



Kommentarer
Postat av: Elin

och vem är den fantastiska fotografen om inte jag?! (A)

2009-05-03 @ 18:00:17
URL: http://eaes.blogg.se/
Postat av: Pontus

Sjukt rolig helg!! den bästa på riktigt länge! :D

2009-05-03 @ 18:31:10
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback