T.

Jag söker på google..

Tobbe va kanske inte den som tog mest plats i klassen, levde om mest eller den man gick fram och pratade med om allt och ingenting.
Nu när han inte finns kvar längre får jag 9 av 10 träffar på första sidan när jag söker på google, tobias Sverin. Det är sjukt hur många som bryr sig helt plötsligt. Det här måste ju endå bevisa att man bryr sig om varandra även om man inte pratar eller håller kontakten så bra, tänk om han levt idag och sett hur många som igentligen brytt sig...Om du läser det här Tobbe, Jag saknar dej, det finns en bänk som är tom i vårt klassrum, kom tillbaka och fyll ut den tomma platsen....Snälla



En god tanke bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback