Fint som snus, fint som snus

Har nyss kommit hem från tha school. Jipie...
Måste säga att sista lektionen va till skilnad från alla andra rolig. Redovisning, klass 9c, sönder rivna papper, misstolkning av klassens snuskiga tankar och dysse förenings möte. Detta är våran klass i ett nötskal.

Kvällen blir väll ännu roligare(eller inte) med massa läxor och målande.

Det är sjukt hur mycke jag saknar pontus (tjatit?, jag bryr mej inte) ändå är det hela två veckor kvar tills jag åker och hälsar på. Kvävande suckar!

Thea och jag sitter och shnackar på msn med det så kallade mimic. Helt tokigt söta samtal!
"Sitter du i smöret?"
"Fint som snus, fint som snus!"

ingen trevlig bild denna gång.. jag går snart under om jag inte får tillbaska min dator!


Kommentarer
Postat av: MM

öppnar din blogg även om du inte har uppdaterat, för musiken! ;D

2009-09-14 @ 17:05:50
Postat av: MM

öppnar din blogg även om du inte har uppdaterat, för musiken! ;D

2009-09-14 @ 17:06:09
Postat av: Pontus

Saknar dej också!! jag vill tillbaka till min bella!! :*

längtar as mycket tills du ska komma!

2009-09-14 @ 17:46:30
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback