Loosaaah!

Slutade Lkockan haln tolv idag, volket var hheelt underbart!
Jag drog och satt mej hos vickan på ug (gammla tränaren). Vi började spela lite kort och snacka och efter ett tag så kom thea och elin dit också ;) Vi spelade 500(ett kortspel) typ i en timma och thea blev förklarad som Looosaaaah av vickan för att hon ballade ur dock blev jag loosaah nummer två men det behöver vi ju inte säga högt)...
Jag och ELin drog så småning om hem, och jag hamnade snarkandes på sängen så fort jag kom hem.
Ikväll har jag pluggat klart en enorm hög med läxor dock har jag lika mycket kvar att göra. Jag har också målat på vårat ut hus, härligt, snart är det klart! Ni kanske kommer ihog våran lilla renovering? iaf så visar jag "efter bilder" när vii är färdiga
Nu ska jag gå och sussa, hare bra så länge =)


 

Do you remember?



Kommentarer
Postat av: Thea

yes i do! men hallå, det va ju ruter 7 som vi spela, inte 500 ;D

2009-09-03 @ 16:42:49
URL: http://theam.blogg.se/
Postat av: Thea

HEJ VITA BEN!

2009-09-03 @ 22:04:46
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback