umeå 10-21

En heeel dag i centrum och jag är helt slut!

Klockan 10.00 begav sig vi esteter med buss till umeå centrum för att göra ett preformance (som jag pratat om tidigare). Där övade vi ett tag och sedan tog vi rast en halvtimme då vi fick strosa runt och chilla. Därefter blev det dags för framträdandet. As kul var det. En tant kom fram till mig och frågae vad vi höll på med (under tiden som jag stod "fryst") Haha så klart kunde jag inte svara och efter att hon konstaterat att jag inte skulle svara på hennes hallåande och tjoande framför mina ögon sa hon kort, "nähe" och trippade vidare. =)
Många tyckte att vi va duktiga och att det va fränt så vi lyckades vell ;)

När vi slutade ett. Elin thea jag  drog och käkade samt shoppade och annat. Klockan halv tre drog thea iväg på möte och jag och elin stannade tills mor och far kom in vid sex och såg på bio ("Flickan som lekte med elden"). Den va as bra som väntat.


Rut med flera 199 kronor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback