En kopp från Tomten.

I morse, efter Erics slit så klev jag upp efter många, många om och men. Hittade ett paket nedanför min lila "kalender". En te kopp hade Tomten konstigt nog vetat att jag önskade mig...
Undra om han vet att jag är 16 år och inte 6? Men jag är glad i alla fall. Den var väldigt fint pimpad med Elvis Presleys vackra ansikte.
- Eric påstod att hans Elvis-mugg var mycket snyggare och coolare (som han har hemma). Men då svarade jag att min är mer pimp-designad än hans och att det ryms mycket mer i min mugg. Så klart så tyckte han fortfarande att standard var bäst och jag gav upp efter som att det kändes som om jag förstörde hela hans "idyll"-kopp..
Det skulle vara ungefär som att säga till en 5åring att tomten inte existerar..

Kommentarer
Postat av: Thea

hahaha, jag gillar det där med tomten, förstör inget för eric nu ;) haha

2010-12-18 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback