Day, after day, after day...One Tree Hill!

Jag har blivit värsta OTH nöörden igen! Hela serien spelas upp nu i min dvd! Älskar det! Ska of course köpa säsong 6 och 7 också! :)

Har köpt schampo och balsam nu, jätte bra, från Loreal, Shine curl. Hoppas det funkar :)

Dagen var som vanligt förutom att det va värsta balong kriget på skolan, jiihooo snacka om hörselskador...!
Haha nä, okej det va inte så farligt. Ganska kul. Det var en tävling som AGW anordnarna hade fixat (AGW= ArtediGoesWild Den stora festen som niorna har när de går ut). Hur som hellst skulle vi tävla klass mot klass och se vilken klass som kunde hålla flest balonger hela, man fick var sin och då skule alla springa runt och förstöra andras. Det slutade med att typ alla fuskade och ingen hade kvar någon balong! hah men det va kul iaf. Klassen som vann (inte min klass) får tårta ;).

Ikväll var det träning också, riktigt seegt måste jag säga.. Jaja, bättere än ingenting i alla fall ..

 



=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback