wtf, är jag sämst elle?!

Okej, komenterade på en blogg nyss(en stor blogg med många läsare of course) och så skrev jag min mail ist för bloggadress och så visas den under komentaren, bra isabelle, samma mail adress har jag till msn så nu kommer en massa dryga jävlar kanske börja chatta med meh -.- Duktig flicka!

En grej som gjorde min dag ännu bättre var att Elins lillebror konstaterade i bilen på väg hem från skolan att jag har massor av röda prickar pannan...jippi mount everest finnar i min panna, I feel great..

ingen träning idag så¨jag har konstaterat nu att jag kommer att dö av fetma..

okej, jag deppar inte, JAG HAR FÖR FN LOV NU!!!



Tänkte bju på lite kreativitet, inte  så braa men men det är något i alla fall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback