En dröm, en utomjording, en banan och en bella

Jag befinner mig på någon planet, vet inte vars. Allt som jag går på är som svart berg. Jag har två kompisar med mig. Vi träffar på några männsikor som ser precis ut som oss men är utomjordningar. De kidnappar oss men vi försöker lura bort dem och trollar oss tillbaka till jorden, men till våran förvåning följer de efter. De blir arga för att vi lurar dem. Jag är hemma nu och jag springer in till mamma och pappa. Efter en stund tittar jag ut och då ser jag att dom har tagit våran traktor och tänker riva huset med den. Dom sticker in skopan under vårt tak och rispar upp taket. Jag springer ut i förtvivlan och pratar med dem så att de ska lugna sig . Det fungerar. Pappa kommer ut med banan och inlaggd gurka som han lägger på vara huvuden och vi börjar att dansa i en typ av stjärna och jag hör musik...

..Vaken

Hm, måste säga att natten har varit underlig...


Kommentarer
Postat av: Thea

dem lät VÄLDIGT random.

2010-05-13 @ 12:34:20
URL: http://theam.blogg.se/
Postat av: PB

Du ser på alldeles för mycket konstiga filmer! ;)

2010-05-13 @ 17:28:59
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback