Ooops

Helgen har varit trevlig. Dock suger jag på att skriva här haha.

Fredagen blev lugn, gick runt på nordmaling och chillade, jobbade slut på mig själv på vedbacken igår och resten av kvällen bllev då ofc välldigt seeg, fick i alla fall va med älsklingen ett tag. Har inte gjort något alls idag känns det som, och som pricken över i:et fick jag precis reda på att jag har hk prov imorgon. Awsome! Tur att vi bara går halv vecka i veckan.

how so ever hade jag tänkt lägga in mycke mer bilder än vad jag gjort. Har kvar en del band bilder från oasen som jag vill lägga upp, + att jag har ännu flev bilder på kameran från en skogspromenad med Thea. Men det kommer så småning om.

Tragist det här med att det blev så långt inlägg men wtf, det får ni stå ut med nu!


Var i kyrka i lördags också och såg på när Eric spelade till en kör. Jätte duktiga.
Jessica spleade också några låtar, bla den här låten som jag tyckte va härlig.

Axel Rudi Pell-Forever Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback