Torsdag med grillning och Halloween

Åkte ut till järnäs igår med Eric och Kakan i Kakans suuperepa, wroooooom..
Det blev grillning och sedan film hos Jessica. Vi såg haloween vilken jag tyckte va sjukt äcklig och läskig..med det är väll poängen med skräckisar också ;D

Vet itne riktit vad som händer från nu. Kanske åker jag ut till järnäsklubb och är  stugan eller så slaggar jag hos Elin, jaja

Här kommer en bild från i sommar, har lagt ut den tidigare fast för ungefär ett år sedan. Det va världens finaste kväll och jag och lottan hade varit ute i hamnen och ätit middag. När vi kom hem tog vi med oss fika i en korg och åkte med gummibåten över till andra sidan och satt där och myste, awsome.
(bilden är tagen under den tiden jag hade min lilla IXUS 80is så jag beklagar kvalitén).


Kommentarer
Postat av: Pontus B

Sv: haha! jag skulle nog inte vilja hoppa i det! ;) Men du ska se hur fett hoppet vart! på bilderna ser det så litet ut :S haha

2010-05-14 @ 10:43:36
URL: http://poonntuz.blogg.se/
Postat av: Thea

ÅK TILL STUGAN SÅ KOMMER JAG DIT!!!! :D:D:D jag har blivit tvingad att följa med :(

2010-05-14 @ 13:23:15
URL: http://theam.blogg.se/
Postat av: Anonym

min film :] ;D

2010-05-16 @ 19:32:48
Postat av: Anonym

min film :] ;D

2010-05-16 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback