Roadtrip.

Jag och päronen drog på en roadtip idag. Klev upp 9, packade ihop lite snabbt och satte oss i rääser saaben. Destination Älandsbro, hos Lottan och resten av la familia. Efter en god korvlunch drog vi alla vidare till Birsta city och shoppade. Var sugen på ikea, dock inte min kära far som föredrog Biltema och diverse andra gubbaffärer. Jag åkte i alla fall hem med ett par nya jeans i påsen och jag ska säga att jag är väldigt nöjd med köpet!
Fick även träffa mitt lilla kusinbarn Meja igen! Sötare barn får man då leta efter <3

Nu sitter jag mätt och belåten efter en sen men sjukt underbart god middag. Tack för mig och jag hoppas att er dag har varit minst lika bra som min!




Kommentarer
Postat av: nathalie

Sååå otroligt söt!:D

2011-02-27 @ 10:51:11
URL: http://kklister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback