En typisk söndag.

Det är söndag och även fast det är lov har den varit lika seg som alla andra söndagar..
Sov hos elin igår för att min säng var upptagen och huset var fullt, så jag stormade elins hus istället. Det blev en sen kväll..somnade inte för än typ 3 så jag har i princip gått runt som en zombie här hemma hela dagen. Men tillslut fick jag nog och drog ut och sprang. (det bästa som jag gjort denna dag) så nu mår jag prima och funderar på vad jag ska göra ikväll. Puss och kram.

Älskar att solen har börjat kika fram och våren är på ingång. <3
En testbild som visade sig bli ganska bra.. hah ibland har man bara tur,

Kommentarer
Postat av: sariis

sjuuukt snygg bild bellis :D <3

2011-03-09 @ 18:19:10
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback