GREY'S ANATOMY IS BACK!

Jag är så lycklig, Jag är så lycklig,Jag är så lycklig,! Grey's Anatomy är tillbaka på kanal fem och det är klart jag sitter bänkad framför teven! Haha kalla mig nörd men det är ju såå bra!
..Och serierna tar ju aldrig slut, för nu har en vän tipsat om "Vampire Diaries" som har varit något jag bara inte orkat ta tag i, men detta ska det bli ändring på!
Haha, jag lär ju bli gamla vanliga serie nörden jag var förut.

så här är min lilla topp lista
  1. One tree hill ofc
  2. Gey's Anatomy
  3. Gossip girl inget att rekomendera till en kille som hatar typ tjejfilmer osv..
  4. Criminal Minds den bästa kriminal-TV serien av dem alla!
  5. Supernatural ännu en serie som jag vill se, (har sett en del avsnitt men slutade efter att jag missat en massa och brist på tid)
  6. House helt okej, men något jag blivit trött på


Så här kommer ett sammanfattning för dig som är sugen på att börja se Grey's nu, på en gång, utan att behöva se alla 7 säsongerna från början.
haha okej lite töntigt klipp men det funkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback