Sånt som egentligen inte är så bra..

Bra att jag är trött och less och sliten, 
Bra att jag inte ligger sängen just nu.
Bra att jag brännde pannkakorna till middagen.
Bra att jag somnade efter maten och vaknade en minut innan träningen började.
Bra att jag inte är så nyttig och borde röra på mig.
Bra att jag har tappat inspiration.
Bra att jag inte fotat på en evighet.
Bra att det är äckligt på mitt rum.
Bra att jag snart inte orkar röra mig mer.

Tur att det är fredag imorgon!

En bild på Zorra IGEN, haha jag känner att hon är favoriserad som modell...men det är som bra så att hon har hamnat där framför min kamera på sistone

Kommentarer
Postat av: Zorra:)

haha men gumman då! :D <3

2011-03-25 @ 05:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback