Lördag-Söndag partty på hög nivå.

Söndag;
och vad är väl inte en söndag utan Bingolotto och en påse Risen??
Precis! Så Andre fixade lotterna (obs. officiellt så köpte han inte ut! han är en laglig man och skulle aldrig köpa ut till en minderårig,,) och jag kirrade fram godis och en stor kall cola. Redan där ser ju kvällen lovande ut eller hur?! Men ack nej, vi vann inget på dom sablans lotterna men hoppet är inte borta än! Det finns ju faktist ett x antal fler bingokvällar som fortfarade återstår! Såg Idol sen, måste säga att jag tycker att ryssen som sjunger "Electro pop" är en solklar vinnare!
Ja det va nog det mästa. Texten blev lång men jag lovar jag ska kompromissa med massor av bilder senare i veckan! Tack och adjö!
Helgen har varit hur trevlig som hellst! Har gjort massor så det har blivit total brist på uppdateringar här :S

I lördags styrdes det middag på Droskan och "Jägarna 2" på bio. Jag och Andre bestämde oss för att tvinga med Nathalie och Pontus också, klart dom hängde på! Maten var gudomlig..vi va så kreativa så att alla tog tacobufé.
Filmen var minst lika god. Eller bra. Så spännande så att jag råkade kasta godis på tanten i stolen bredvid..
Efter filmen drog vi mot Marieberg för att smaka på Nathalies fettiga dumlekakor, grümt goda!!! Rekomenderas.
Festen fortsatte när Ludde ringde och meddelade att vi skulle dra oss till Bowlinghallen och ingenting kunde ju gå fel där efter! Tack för kvällen vänner!

Söndag;
och vad är väl inte en söndag utan Bingolotto och en påse Risen??
Precis! Så Andre fixade lotterna (obs. officiellt så köpte han inte ut! han är en laglig man och skulle aldrig köpa ut till en minderårig,,) och jag kirrade fram godis och en stor kall cola. Redan där ser ju kvällen lovande ut eller hur?!
Men ack nej, vi vann inget på dom sablans lotterna men loppet är inte kört än! Det finns ju faktist ett x antal fler bingokvällar som fortfarade återstår! ;)
Såg Idol sen, måste säga att jag tycker att ryssen som sjunger "Electro pop" är en solklar vinnare!
Ja det va nog det mästa. Texten blev lång men jag lovar jag ska kompromissa med massor av bilder senare i veckan! Tack och adjö!

Här är stjärnan: Oleg - Electro Pop


Här är en annan vinnare som efter förra helgens bingo blev 100 kr rikare.
Här med kör vi delad vinst!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback