sommar spurt

Hade gjort ett jätte fint och långt inlägg om hur bra min helg varit, men när jag skulle publicera det laggade blogg.se ihop och ville inte sammarbeta alls. Men jag kan bara säga att den var toppen och min älskade pojkvän bjöd mig på en fantastisk 18 års middag på Levar Hotell med Elin och Ludde. 
 
Just i veckan jobbar jag Elin och Thea på att fullända våran sommar och göra det som man måste göra på sommaren. Vi har dragit till Salusand och badat en dag, drog till bäcknäset idag och imorgon ska vi tälta i järnäsklubb. 
 
Nästa vecka på onsdag åker jag med morgontåget till stan för att börja första skoldagen efter sommarlovet. Lite ångest, lite glädje och lite tagg. Lite så som det brukar vara. 
 
P&K
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lottan

åhh mys !

2012-08-15 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback