04.10.12

Praktiken rullar på och jag har hunnit med en del små jobb. har hittills gjort två annonser samt ett fotojobb till en artikel. Har även hunnit fixa en header till en kompis och jobbar på en bloggdesign till Elsa. Känner mig dock lite stressad även fast jag gjort bort en del. Har ju ännu inte ens rört projektarbetet och de två praktikuppgifter som vi fått. Men det är ju en klassiker att skita i allt tråkigt till sista minuten, så varför inte köra på samma strategi igen?
 
Men om ni vill kolla in folkets bloggar så har ni här;
Roberts blogg som handlar om hans projektarbete inriktat på träning,
och Elsas blogg om effektsmink. 
 
Bjuder på en bild på CoolAnders sittandes på parkeringens snabbaste vespa. yeyy!
 
THEA  JAG SKITER I SÄRSKRIVNING!

Kommentarer
Postat av: Thea

PUSS!!!!

2012-10-04 @ 13:48:15
URL: http://www.theam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback