bakslag

Hej. 
Trött och slut tjej här, ändå är klockan bara 9.
Klev upp 20 över 5 i morse för att övningsköra klockan 7. Var till och med framme tidigare på trafikskolan än de som jobbar där. Körningen gick sådär, jag tycker att allting tar en evighet att lära sig och jag blir rastlös. Hatar speciellt när jag blir stressad för ingenting. 
Det ska bli riktigt skönt att sluta tidigt idag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. Men på lördag kanske jag drar till Härnösand och hälsar på bästa Lottan! Saknar henne som ett tok : )
 
Som pricken över i:et så har jag dränkt min mobil i toaletten (AV MISSTAG). Känner mig inte på topp alls och hoppar att detta höstlov ska få mig pigg och glad igen. *suck*
 
 

Kommentarer
Postat av: thea

Men duuu, kom och simma ikväll! Annars så får du hälsa lottan massor och tvinga henne att komma upp, om inte vi åker på en roadtrip, hehe ;)

2012-10-26 @ 10:36:04
Postat av: thea

Men duuu, kom och simma ikväll! Annars så får du hälsa lottan massor och tvinga henne att komma upp, om inte vi åker på en roadtrip, hehe ;)

2012-10-26 @ 10:36:05
Postat av: Elin

Håller med Thea om både Lottan och simningen, det är ju inte bara mobilen som behöver en simtur. HA HA HA nej jag skojar bara med dig pussgurka, gråter för din skull :*

2012-10-26 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback