Fråga


Köpte du din d700 själv? 
Vad ska du köpa för mer utrustning till hösten?
Ja, kameran har jag köpt själv. Sparat pengar, jobbat osv. :)

Vad gäller kamerautrustning är jag lite osäker, men är sugen på ett telezoom objektiv. Efter att gått runt med ett 50mm optik hela sommaren har fått mig "rastlös" och smått frustrerad när det gäller att fånga objekt på avstånd. Som ni till exempel kan se på skoterbilden nedan från lycksele.
Därefter blir det nog ett batterigrepp. Än så länge ligger detta på prio ett. Sen lär jag väl hitta annan utustning jag "bara måste ha" men det får jag ta då. 
 
Nikon d700 + AF nikkor 50/1,8 D.
Ett mörker av dess like, men d700 pallar ison rätt bra ändå(d5000 hade varit rökt i dessa lägen) . Sen kan jag ju inte säga att jag hatar 50mm i dessa lägen, det är ju faktist min bästa bebis just nu hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback